Sunday, October 24, 2010

SENTIASA MENGHITUNG HARI....

mmm...entry ni xdok kene ngena ngan kawen...
sebab aku kawen dh...

dokla...skali skale bile hari2 aku ni,sentiasa menghitung hari,rase best lok...
ye r...xdok r jemu ngat..sbb kirenye ade bnde nk dbuat...

phitungan hari paling dkat on 29 october ni...
sebb aku nkg Saboh nge geng2 jabat JPLS...
lawatan sambil blajo..xcited gile se...ye r,sbb lame dh aku impikan nkg Saboh.
aku ni bukannye org kaye2 hok g melancong skmo..
skali skale je sbb duit ckup2 makang...
melancong pon dalam negara jek..nk obersea...uhhh...jaub panggang dari api r...

pah2 pah balik dari Saboh, aku hitung hari nk balik raye haji plok..
thun ni aku ade rezki lebih sket.jd ghebang la..
nge adik wadik hok lain + pok2 dare beloh ma aku...

pah balik ry haji,aku nk hitung nape lok ek???
mmm...ade se agi..hitung abih kontrak...
haha...klu ikut dlm kontrak,tmat 31 december ni...
klu sambung,alhamdulillah...
tp klu sambung pon,aku ase mati kutu je...sebab xtau nkwak nape.
pojek x bape nok jalan...jadi makan jela gaji rabun ni..haha

tp dalam byok2 hitung ni,hok nkg saboh aku ase aku pling gelenya..
sbb g rama2...meh aku upload gmbo hok aku akan pegi...
InsyaAllah...
kite layan ...zaazzzzzzzzzzz



ni tau jela owk gunung nape..xsoh klu g Saboh,xg cuit gunung ni....
gane dnung esok2 erk??sejok dop...kene belik sweater ni...hahaha...koya...


ni plok sistem tagal...gambo ni amik dari internet je..xtau gambo sape..
tp klu ade sape2 kenal,kabo ke ye ambe pinjam je neh...
klu time g ni,ade org harvest kang sedak....


hok ni 2 keping lok,pulau manukan...
lame ase x berenang...haha gediks...
hok gmbo atas tu,ye dop napok cam berasap je.....


**pssttt---->>sume2 gambo ni,pinjam dr tenet je..kekg bile g diri,upload gambo diri r plok...hehe




4 comments:

  1. best ngat dha...ntah bila n blh g jalan2 sana..

    ReplyDelete
  2. tggu bile ann free....hehe..
    tiket lening bayok muroh ann...
    tp ann tggu ade flight direct dari KT ke KK...sebb dgr cite akan ade dop lame lag..hehe

    ReplyDelete
  3. bestnye g sabah..ambe nok g gokkkkk..

    ReplyDelete
  4. haha...
    jom r k na...
    kite pakat nk g dnung...
    nnti sy tgk,kut2 ade tiket muroh...
    k na dari tganu...sy dri swak...

    ReplyDelete