Monday, September 27, 2010

LAMBATNYE....

Kalau diikutkan, kontrak aku akan tamat hujung tahun ni...
tp sumenye depend on RMK10 yang akan dibentang bulan 10 ni...
mmm...sebenarnye aku dah x sabar nk habiskan kontrak ni..
bkan pe,klu duk kat ofis pon,bkana de keje nk dibuat...
yela...kosong...
sume tindakan dah dibuat dari HQ...so for what reason aku kat sini klu sume2 nk dbuat dari sana...
makan gaji celik jela...hahaa....

dah2 jangan salahkan aku..sume keje klu nk dbuat,mesti kene tanye...bukan trime arahan..lepas tu,klu x ditanya,adela bnde tlepas..dah klu nk buat sndiri,buat jela...

mmm...sebenarnye aku lebih suke keje dari rumah..yela,aku tgk skang rmi sgt y wat biz online..jual i2 ini..aku ni plak,terfikir gak nk wat 2 sume..
tp dop tahu nk wat pe...

mmm pe ek???

2 comments:

  1. ari tu kan jual gelang, jual lah lagi..pastu jual kek lapis ke, udang kering ke..kansrwak udang kering dia besar2..pastu jual la tikar srwak..

    ReplyDelete
  2. woh k na...nebeng ngat jual tikor swak...
    kos pos same mahal nge kos tikor...
    gelang wak lagi la...klu org order,buat r...
    klu nk jual telekung smyang,ase2 k na,laku dop?

    ReplyDelete