Sunday, July 11, 2010

~ Aku suh kamu ke??? ~

Alkisah di ofis ku......

aku : mmmm....ade nampak c_ _ _ _ H _ _ _ _ _ _ x ?( soalan kepada 3 org staf area
bdekatan )

Staf A : Diam......
Staf B : Diam......
Staf C : ........ Ntah ...

Aku : Dia cuti ke?dari jumaat lagi sy cari dia...tp xde...

Staf C : xtau plak pegi mane...kenape cari dia? ( Dalam nada mesra )

Aku : nak mintak arrange LO n transport TKPO nk dtg....

Staf C : mmmm ...oo...carila sendiri (dlm nada mesra+menyindir )

Aku :mmg cari sendiri pon.....


Kesimpulannye : Aku tnye je kut2 ade napok...nasib baik keayuan aku terkontrol lagi disini...klu dop,lame doh aku mnjawab dgan kejam... hahahha.....

puas hati aku lepas kut blog...muahahaha

3 comments:

  1. oowwhh menyekits nye org tu..bkpe x laser je..hahaha

    ReplyDelete
  2. kesopanan dan kesusilaan beta masih lagi terkawal disini...hahaha

    ReplyDelete
  3. keje kat mn2 pun mesti ade staff yang tak betull

    ReplyDelete