Monday, May 31, 2010

CUTI

cuti gawai datang lagi..nasib bek jatuh on hari keje...dpt gak aku jalan2 buang mase...
ikut plan mggu lepas,1 hb nkg waterfall...tp last2 hubby dpt surat meting on KL 2hb..mule2 xnak p coz tgk tiket AA,mahal...MAS apetah lg...tp skang,aku da kat KL..byak plan dlm pale ni...
maklum ler da lame x dtg cni...
arini,cdgnye arini nkg sopin2 cari shawl...muahaha...
esok,ke putrajaya.....meeting
luse....da balik
tp xtau sume y dirancang 2,jadi ke x...
oh ye..semalam besday aku..rmi gak la y wish through fb...THANX SUME....
ade y wish cepat dapt ank,murah rezki...aminnn
tp 1 lgi,aku wish tuk diri aku sndiri,muge2 cepat kurus..muahaha...
sejak makan biodex nye produk,leh tahanla ringan badan aku...tp ni da nk masuk 3 mggu stop.
sebabnye.....jeng jeng jeng.......memang jammed betul...
check2 urin -ve.igtkan da sangkut dah...tp rmi bg nasihat katenye still awal lagi..tp ntah ler..
pe y da jadi ngan badan aku ni?x senormal dulu...
kekadang fkir,kawan2 y kawen lambat pada aku,cepat je dapat anak...
aku ni???ape kes....
mgkin ni cara aku nk bsihkan dose..muahhahahaha....
dah dah...jgn nk merapu2...nkg bekfes dulu...chowwww.......

1 comment:

  1. xpe la dih..kita ni senasib je..tmbh aida sorang lg bru cukup lorum..hahaha

    insyaallah smpai masa nt ada la rejeki kita tu..

    shopping tetap shopping, alang2 smpai Kl shoping smpai lebam! hahaha

    ReplyDelete