Friday, February 18, 2011

Al-Fatihah tuk Arwah Faizal


Assalamualaikum.....

skang ni bile aku tgk drama melayu, mesti pelakonnye arwah faizal...
hai sedihnye....xpe, Allah Taala lg menyayangi...



sebenarnye nk cite sket...
faizal ni aku prasan muke dia lam majalah remaja..
yela dolu zmn mude2 aku suke beli remaja..
pas2 kan ade pertandingan hero remaja...
aku ni jenis suke tgk muke ensem2 ni n bulat2 kat gambo diorg mne y de muke komersil...
x sangka plak org y aku bulat tu,salah sorangnye Faizal ni...
mmm...tp mmg muke dia ade elemen2 komersil pe....

pas2 bile tau dia blakon,lg la aku xcited nk tgk cite dia blakon...
klu ade cite dia blakon,best x best ke cite tu,mesti aku tgk...hehe..
kemaruk betul...

then bile tau dia nk kawen ngan ct nordiana,aku down terus..
aku fkir nape la ct nordiana...hua hua hua...
menyibuk kan...dah jodoh...
then bile tau dia dah cerai ngan ct nordiana,aku tepuk tgn jek...haha...jahattttt....
last2 dia kawen ngan org lain plak..mmm...xpela..
besenye artis kwen artis ni payah nk idup...percent kecik je y dpt survive smpi mati...

pas2 time dia meninggal ari 2,terkezut gakla....
aiiii....xpela...Allah Taala lgmenyayangi dia kan...
Al-Fatihah.....


No comments:

Post a Comment