Thursday, January 27, 2011

Januari....Penuh Dugaan

Salam....

Permulaan tahun baru,januari y x best...
akhir2 bulan jek...dahla bulan ni lum dpt gj lagi...
mane nk dpt nye.urusan renew kntrak lum setel lg...
2 hari lepas, bank col sal loan kete...
katenye 2 bulan x bayar...x paham aku...
rasenye every mnth bayar...
pas2 mase nk renew roadtax jun 2010 pon,aku da mntak org bank cek samada ade aku missed bayar ke x..diorg sndiri ckp xdop...
n skang,kete kene bayar double...
rumah pon same..
owner baru..mintak deposit sebulan..so bulan ni umah pon double...
haisshhhh...dugaan la...
ksian Mr. HB sbb kene setelkan sorang2.
n tadi de tbc kat status FB member,katenye gov tax da naik..
aiii,gov servant pon kene bayar tax tuk tu ke...yela..bil astro dah nek coz gov tax...
so ape gunenye gov servant kene income tax bulan2...
x paham aku..
so far aku x kene cut lagi tuk income tax..
soon la...

n di bulan ni jgak, 3 pasang sandal+kasut aku rosak...
2 x bleh baiki...beli branded2 pon rosak gak...
xkan nk beli branded2 y riban2...
x tmmpu den...
aku beli branded2 pon,bkan obersea mali...
malaysia mali...ckp nk sokong brangan buatan msia...
tp klu pkai x sampai setahun,camne nk sokong kan....mmmm.....

hope dugaan bulan ni,akan mendatangkan kegembiraan pada aku nnti...
insyaallah (macam lg maher zain)...hehe

1 comment: