Sunday, April 25, 2010

~Kamu Obesiti~




Semalam aku g stokis BIODEX....sume tau sal produk ni..

nk setory mory pasal kat sane la ni...

aku nk ikut PKB ..tp b4 that aku biodex kene amik aku nyer info lu...

dalam byak2 info y aku bgi 2,ade 1 y sgt terkezut....bile dikira2 BMI aku,rupenye aku tgolong lam golongan obesiti..mak ai..kire da mcm parah la ni..rasenye nk cmpare ngan org lain,xdela aku gemuk..aku je kut pasan aku ni slim...haha



so diorg suggest aku makan i2,mkn ini...celik je mata,da kene mnum segelas air + produk diorang...pas bekfes mnum tea plak...lunch pon same... n y paling x bkenannye, waktu malam la...byak betul bnde y aku kene makan...n cannot makan mlm...kire tough jugakla sebab husband aku suke ngunyah malam2 smbil tgk tv..tcabar gak jiwe ni...



n ikut BMI smlm,aku kene turunkan 10 kg...berat b4 kawen..mane nk dptnye..tp aku tgh cube la ni..semalam 1st day..today da 2nd...next appoinment 1 mei...mesti nk diorang nk tgk ade penurunan...so pg aku mkn western...tghari mkn sup..wat mase skang, no more nasik...

ai jd mek kelate ler aku lepas ni... tuk k na,sy suggest gak produk ni coz sy rase k na pon mybe obesiti gak...



huahauhauahuah



1 comment:

  1. k.na 62 kg kira obesiti jg ke..?? salah kira tu..hahaha..nt sila laporkan perkemabngan anda ye..

    ReplyDelete