Monday, April 5, 2010

~Accesories Kete~

Hola....
Aku xtau nape lately, x lately r , baru kemaren n arini, mood aku tuk tambah aksesori kete, meruap2...mule2 g letak plat dpan jek...tah cane leh tercabut plak...mase kat kedai 2, pkeja diorang offer arm rest...warna hitam + merah...ni lagi 1 hal..skang ni aku da mcm obses ngan warna hitam + merah....nampak cam comel semacam jek...muahahah...so aku pe lagi..sambar jela...
then arini, aku g tmbah tinted kete plak...sket jek..pas2 tukar air press..pas2 tmbah tirai kat blakang..konon2 nk bagi kete nampak cam gelap sket..yela, sejak akhir2 ni, cuaca panas...
ni pon aku rase cam nk tukar rim...muahaha...laki aku relax jek...x terpk nk tukar2 pon...tp klu dpt tukar, dia xcited gak...hehe..klu da nama laki, x minat kete, x sah ler....
ni pon tgh terfikir nk tukar pe lagi....

No comments:

Post a Comment